Informacija lengvai suprantama kalba apie Biržų švietimo pagalbos tarnybą (toliau - Tarnybą)
Vytauto gatvėje yra pastatas Nr. 32.
Įėjimas į Tarnybą yra iš Rotušės gatvės.
Reikia įeiti į kiemą, kuriame yra mašinų stovėjimo aikštelė.
Pereiti visą kiemą iki pastato pabaigos.
Kairėje pusėje yra įėjimas į laiptinę.
Tarnyba yra trečiame aukšte.
Tarnyba yra vieta, kurioje dirba darbuotojai.
Čia gali mokytis suaugusieji, konsultuotis tėvai ir vaikai.
Čia vyksta įvairūs renginiai suaugusiems ir vaikams.
Čia vyksta parodos.
Kaip pasiruošti vertinimui
Į Tarnybą vaiką turi palydėti tėvai (globėjai).
Specialistai turi kuo daugiau sužinoti apie vaiką:
- kaip jis augo, kokioje aplinkoje gyvena.
- su kokiais sunkumais susiduria.
- kokią pagalbą jau gavo, ką pastebėjo šeimos nariai.
Svarbu!
Vaikas turi atvykti pavalgęs ir pailsėjęs.
Nuraminkite vaiką, atsakykite į jo klausimus.
Pasakykite, kad norite sužinoti, kodėl jam sunku mokytis.
Čia dirba žmonės, kurie bendrauja su vaikais.
Vaikui reikės kalbėtis, piešti, atlikti užduotis.
Čia atliekamas mokinio specialiųjų ugdymosi poreikių (toliau – Poreikių) įvertinimas
Poreikiai – tai pagalba reikalinga mokiniui, jeigu jam sunku mokytis.
Tikslas – padėti vaikui lengviau baigti mokyklą ir įgyti profesiją.
Vertinimas atliekamas tada, kai mokytojo ir specialistų pagalbos neužtenka.
Vertinimas yra nemokamas.
Vertinimą atlieka psichologas, logopedas, specialusis pedagogas ir socialinis pedagogas.
Psichologas pataria, ką daryti, jei vaikui liūdna, sunku sutarti su kitais.
Specialusis pedagogas įvertina, kokios pagalbos reikia, kad vaikas galėtų mokytis lengviau.
Logopedas pasiūlo pagalbą, jei vaikui sunku suprasti kalbą, aiškiai kalbėti.
Socialinis pedagogas padeda suprasti, ko vaikui reikia, kad mokykloje jaustųsi gerai.
Gydytojas neurologas padeda, jei yra sveikatos problemų.
Specialistai atsakys į Jūsų klausimus.
Vertinimas naudingas vaikui, nes:
- Išsiaiškinama, kodėl vaikui nesiseka mokytis.
- Patariama, kaip galima padėti.
- Pasiūloma specialistų pagalba.
- Prireikus siūloma lengvinti programas.
- Patariama naudotis įgarsintomis knygomis.
Pritaikymai laikant testus ir egzaminus.
